Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
Két helyen múlt Kaptur Éva középdöntőbe jutása 2015-03-07 10:37:27 A Gödöllői EAC sprintere ötödikként ért célba futamában a prágai fedett pályás Eb-n, 60 méteren. Nyolc századdal maradt el a folytatástól
Atlétikai ob: gyűlnek a gödöllői aranyak 2014-08-02 11:08:05 Az öt GEAC-elsőségből a sprinter Kaptur Éva háromban benne volt. Összejött még öt ezüst- és egy bronzérem is
Kaptur Éva az ország leggyorsabb hölgye 2013-07-28 21:05:41 A Gödöllői EAC sprintere négy aranyérmet nyert az atléták országos bajnokságán, ahol az egyetemi klub 11 medállal gazdagodott